2p

Arcfelvarráson esett át a VIVA honlapja és részben megújult a magyar zenetévé arculata is.

Átalakult a VIVA honlapja és részben megújult a magyar zenetévé arculata is.

Lecserélik az egy éve bevezetett reklám open és close-t, (nyitógrafika, zárógrafika), de ugyanígy újra cserélik az ajánlati blokk bevezetőjét, és néhány blue box technikával készült műsor, így a MegaWatt, a Hazai pálya vagy a POParazzi hátterét is.

A Kirowski által tervezett, új struktúrájú kezdőlap háttere kékre változott, áttekinthetőbb lett, s emiatt hamarabb megtalálhatóak, valamint gyorsabban letölthetőek az egyes oldalak.

A VIVA évről évre a legújabb trendekhez igazítja arculatát. Az újítást minden alkalommal alapos kutatómunka előzi meg, amikor is feltérképezik azt, hogy melyek a legújabb divatirányzatok, és ezek közül melyek népszerűek a fiatalok körében. A kutatás eredménye alapján változik időről időre az ajánló, valamint a reklám nyitó- és záró grafika.

'Idén ezeket különleges módszerrel, a Mátrix c. film felvételi technikájának egy továbbfejlesztett változatával készítették el. A háromdimenziós arculati elemek - igazodva a VIVA hagyományaihoz - központi elemeként természetesen mozgásban lévő ember szerepel.' - mondta Herszényi Balázs, kreatív vezető, írja a btl.hu.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!