Átalakult a VIVA honlapja és részben megújult a magyar zenetévé arculata is.
Lecserélik az egy éve bevezetett reklám open és close-t, (nyitógrafika, zárógrafika), de ugyanígy újra cserélik az ajánlati blokk bevezetőjét, és néhány blue box technikával készült műsor, így a MegaWatt, a Hazai pálya vagy a POParazzi hátterét is.
A Kirowski által tervezett, új struktúrájú kezdőlap háttere kékre változott, áttekinthetőbb lett, s emiatt hamarabb megtalálhatóak, valamint gyorsabban letölthetőek az egyes oldalak.
A VIVA évről évre a legújabb trendekhez igazítja arculatát. Az újítást minden alkalommal alapos kutatómunka előzi meg, amikor is feltérképezik azt, hogy melyek a legújabb divatirányzatok, és ezek közül melyek népszerűek a fiatalok körében. A kutatás eredménye alapján változik időről időre az ajánló, valamint a reklám nyitó- és záró grafika.
'Idén ezeket különleges módszerrel, a Mátrix c. film felvételi technikájának egy továbbfejlesztett változatával készítették el. A háromdimenziós arculati elemek - igazodva a VIVA hagyományaihoz - központi elemeként természetesen mozgásban lévő ember szerepel.' - mondta Herszényi Balázs, kreatív vezető, írja a btl.hu.
A Kirowski alakította ki a VIVA új honlapját
Arcfelvarráson esett át a VIVA honlapja és részben megújult a magyar zenetévé arculata is.