Kétkörös pályázatot indított a Schiedel Kéménygyár Kft., melyben először négy, majd a második fordulóban már csak két ügynökség vehetett részt.
A Schiedel Kéménygyár Kft. a pályázatok elbírálásánál a kommunikációs koncepciót, a kreatív megvalósítást és a médiatervet vette figyelembe. A cég eddig az osztrák anyavállalat kommunikációs anyagait használta.
A McCann Erickson Budapest Reklámügynökség 2004-től készíti majd a Schiedel kommunikációs kampányát. A kreatív ügynökség nyertes pályázatában több koncepciót is javasolt a Schiedelnek. A kreatív anyagok előreláthatólag márciustól futnak televíziós csatornákon, járműveken, óriásplakátokon valamint napilapokban és magazinokban. A kampány médiatervezését és -vásárlását az Universal Mccann intézi.
A McCann Erickson kommunikációs tendert nyert
Kétkörös pályázatot indított a Schiedel Kéménygyár Kft., melyben először négy, majd a második fordulóban már csak két ügynökség vehetett részt.