1p

Kétkörös pályázatot indított a Schiedel Kéménygyár Kft., melyben először négy, majd a második fordulóban már csak két ügynökség vehetett részt.

Kétkörös pályázatot indított a Schiedel Kéménygyár Kft., melyben először négy, majd a második fordulóban már csak két ügynökség vehetett részt.

A Schiedel Kéménygyár Kft. a pályázatok elbírálásánál a kommunikációs koncepciót, a kreatív megvalósítást és a médiatervet vette figyelembe. A cég eddig az osztrák anyavállalat kommunikációs anyagait használta.

A McCann Erickson Budapest Reklámügynökség 2004-től készíti majd a Schiedel kommunikációs kampányát. A kreatív ügynökség nyertes pályázatában több koncepciót is javasolt a Schiedelnek. A kreatív anyagok előreláthatólag márciustól futnak televíziós csatornákon, járműveken, óriásplakátokon valamint napilapokban és magazinokban. A kampány médiatervezését és -vásárlását az Universal Mccann intézi.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!