1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kiváló félévet zárt a DaimlerChrysler Kínában: eladásai dinamikusan növekedtek, a luxusautók piacán pedig vezető pozícióba került a Mercedes S modelljének köszönhetően.

A német-amerikai autógyártó óriás összesen 22 ezer személyautót értékesített a távol-keleti országban, ami 173 százalékos növekedést mutat az előző időszakhoz képest. A cég reményei szerint idén meg tudják duplázni tavalyi forgalmukat, s év végéig összesen 40 ezer járművet lesznek majd képesek eladni, számol be a német Manager Magazin.

A konszern márkái közül a Mercedesből 5500 kelt el az idei év első hat hónapjában. Különösen kedvelt volt az S-modell, amelyből 3500-at értékesítettek, s ezzel a cég a luxusautók piacának élén helyezkedik el Kínában.
A többi, 16.700 eladott járműt (Chrysler, Jeep, Mitsubishi) a Beijing Jeeep Corporation nevű joint venture gyártotta le.

Mint ismert, a DaimlerChrysler a tervek szerint 2005 végén kezdi meg Kínában a Mercedes E és C modellek előállítását, ezekből évente 25 ezret kívánnak értékesíteni. A vállalat emellett azt is fontolgatja, hogy a Maybach luxusmodellt és Smart nevű márkáját is piacra dobja az ázsiai országban.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!