2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Readers Digest felmérése szerint a Nokia, a Nivea, a Visa, a Canon és a Coca-Cola a legnépszerűbb és legmegbízhatóbb márka a kontinensen.

A Reader's Digest felmérése szerint a Nokia, a Nivea, a Visa, a Canon és a Coca-Cola a legnépszerűbb és legmegbízhatóbb márka a kontinensen.

A magyar fogyasztók számára évek óta az Opel a legmegbízhatóbb autómárka, a számítógépek terén az IBM, a mobiltelefonoknál a Nokia, a bankok között pedig az OTP élvezi a legnagyobb bizalmat. A 2001, 2002 és 2003-as évek eredményét összegző táblázatból kiderül még, hogy ha megbízható márkákról van szó, stabilan tartja előkelő pozícióját a Canon, az Ibusz, a Malév, az Algopyrin, a Colgate, a Pantene, a Nivea, az Ariel és a Coldrex is.

Az üdítők kategóriában a Kristályvíz helyére az idén a Coca-Cola került, a söröknél pedig a Borsodi ütötte ki az Amstelt. Az idén először mérték fel az üzletlánc, napozószer és tv-csatorna kategóriákat, itt a Tesco, a Nivea és az RTL Klub vitte el a pálmát.

Az internetszolgáltatók közül a fogyasztók a legnagyobb bizalommal a Matáv cége iránt voltak (2001: MatávNet, 2002, 2003: Axelero). A legtöbb szavazatot a márkák között az OTP kapta (959), majd sorrendben a Malév, a Nokia, a Maggi, a Westel, a Knorr, az RTL Klub, a Mol és a Nivea következett.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!