A Reader's Digest felmérése szerint a Nokia, a Nivea, a Visa, a Canon és a Coca-Cola a legnépszerűbb és legmegbízhatóbb márka a kontinensen.
A magyar fogyasztók számára évek óta az Opel a legmegbízhatóbb autómárka, a számítógépek terén az IBM, a mobiltelefonoknál a Nokia, a bankok között pedig az OTP élvezi a legnagyobb bizalmat. A 2001, 2002 és 2003-as évek eredményét összegző táblázatból kiderül még, hogy ha megbízható márkákról van szó, stabilan tartja előkelő pozícióját a Canon, az Ibusz, a Malév, az Algopyrin, a Colgate, a Pantene, a Nivea, az Ariel és a Coldrex is.
Az üdítők kategóriában a Kristályvíz helyére az idén a Coca-Cola került, a söröknél pedig a Borsodi ütötte ki az Amstelt. Az idén először mérték fel az üzletlánc, napozószer és tv-csatorna kategóriákat, itt a Tesco, a Nivea és az RTL Klub vitte el a pálmát.
Az internetszolgáltatók közül a fogyasztók a legnagyobb bizalommal a Matáv cége iránt voltak (2001: MatávNet, 2002, 2003: Axelero). A legtöbb szavazatot a márkák között az OTP kapta (959), majd sorrendben a Malév, a Nokia, a Maggi, a Westel, a Knorr, az RTL Klub, a Mol és a Nivea következett.
A Nokia a legerősebb márka
A Readers Digest felmérése szerint a Nokia, a Nivea, a Visa, a Canon és a Coca-Cola a legnépszerűbb és legmegbízhatóbb márka a kontinensen.