2p

Ismét kiéleződött a verseny a két piacvezető rádió, a Danubius és a Sláger Rádió között.

2003 decemberében a Sláger megelőzte konkurensét, de ez elsősorban annak volt köszönhető, hogy a Danubius hallgatottsága visszaesett.

A Slágernek tavaly decemberben a teljes lakosság körében 0,8 százalékkal több hallgatója volt, mint a Danubiusnak, derül ki a Szonda Ipsos legfrissebb felméréséből. Legutóbb 1999 decemberében előzte meg a Sláger a Daniubiust, akkor 0,9 százalékot mértek a javára. Azóta a Danubius magabiztosan őrizte piacvezető pozícióját.

2003 decemberéig a Sláger hallgatottsága 17 százalékkal nőtt, a tavaly év eleji 1,4 milliós hallgatói tábor 1,6 millióra emelkedett.
A Sláger erősödése a szeptember óta áthallgató fiatalabb korosztály megjelenésének köszönhető, úgy, hogy közben az idősebb, az ötven év feletti korosztályt is megőrizték hallgatótáborukban. Kérdés, hogy a Sláger további növekedése az 50 év feletti csoportban jelenik majd meg inkább, míg a Danubiusnak lehetősége lesz visszaszerezni a fiatalabb korosztályt.

A tendencia még kérdéses, mindenesetre ha elindul az idősebb korosztály lemorzsolódása, az a közszolgálati adók erősödésével is együtt járhat, írja a Világgazdaság.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!