1p

A Ford Közép- és Kelet-Európai Értékesítő Kft. novemberben annak ellenére tudta növelni piaci részesedését, hogy a magyar autóértékesítések 28,3 százalékkal visszaestek az elmúlt hónapban, írja a Napi Gazdaság.

Az importőr ezzel eddigi legjobb piaci részesedését érte el (13,7 százalék), az eladott darabszám tekintetében pedig mintegy 300 járművel megelőzte az évek óta piacvezető pozícióban lévő Suzukit.

Az év első tizenegy hónapjában a Ford teljes értékesítése megközelítette a 19 500 darabot. A társaság piaci részesedése éves összehasonlításban mintegy 12 százalék, a Suzuki így már csak 2,6 százalékkal vezet a Ford előtt a magyarországi járműpiacon.

Az elmúlt hónapban közel 12 ezer új autót adtak el Magyarországon. Laky Andrea, a Ford magyarországi ügyvezető igazgatója szerint a cég középtávon piacvezető lehet, bár a válság a többi gyártóhoz hasonlóan a Fordot sem kerülheti el, írja a Napi Gazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!