A Deutsche Telekom leányvállalata még 1999-ben és 2000-ben reklámozta magát a fenti jelzővel. A hirdetéseket a cég egyik legnagyobb vetélytársa, az AOL Deutschland bíróság előtt támadta meg, értesült a Spiegel.
A mostani döntés értelmében a T-Online a jövőben nem használhatja a fenti szlogent.
Az indoklás szerint egy reklám megítélésénél abból kell kiindulni, hogy azt átlagosan informált, érdeklődő és értelmes emberek olvassák majd el, akik nem tájékozottak a téma minden részletét illetően.
Azok így azzal sem lehettek tisztában, hogy a T-Online esetében a "legnagyobb" jelző csupán az ügyfelek számát tekintve állta meg helyét. Az Európa leggyakrabban használt és legnagyobb lefedettséggel rendelkező szolgáltató címet viszont nem a német cég birtokolja, holott a befogadó a hirdetés alapján erre a hamis következtetésre is juthatott volna.
A T-Online a reklám sugallatával ellentétben nem képviselteti magát megfelelő mértékben Európa országaiban, Nagy-Britanniában és a skandináv államokban például egyáltalán nincs jelen, hangsúlyozta a bíróság.
(Menedzsment Fórum)
A T-Online nem nevezheti magát a legnagyobbnak Európában
A karlsruhei bíróság csütörtöki ítélete szerint félrevezető volt az a reklám, amelyben a T-Online Európa legnagyobb internet-szolgáltatójáként hirdette magát.