A Lufthansa szóvivője szerint az árképzést a közvetítő szerepet játszó Berge & Meer társaság végzi. A kínálat előreláthatólag június közepéig lesz elérhető a Tchibo weboldalán, de korábban is kimerülhet a keret. A rendelkezésre álló férőhelyek számáról sem a Tchibo sem a Lufthansa nem adott tájékoztatást. Egyes információk szerint a kínálat nem haladja meg a százezres tételt.
Tavaly nyáron az Air Berlin hasonló értékesítési akciót hajtott végre a Penny áruházlánc közreműködésével. Akkoriban 300 ezer 29 eurós bont adtak el, amelyeket valamivel magasabb áron repülőjegyre lehetett beváltani. A Deutsche Bahn pedig tavaly egymillió jegyfüzetet értékesített a Lidl élelmiszer-áruházláncon keresztül. A Bahn legújabb akciója a McDonalds közvetítésével jóval kevésbé bizonyult sikeresnek.