1p

A Tesco legnagyobb brit konkurense, az Asda számára is komoly kihívást jelent, hogy az áruházakban sugárzásra kerülő adásokhoz hirdetőket találjanak.

A 2004-ben elindított, Asda Live nevű, a boltokban sugárzott, úgynevezett in-store tévécsatorna jelen helyzetben nem kellően vonzó a hirdetőknek. A kereskedelmi lánc ezért az előremenekülést választja, és hamarosan a 280 üzletéből 250-ben látható lesz az adás. Kérdéses persze, hogy a nagyobb tömeg elérése valóban felkelti-e a reklámozók érdeklődését.

A bizonytalanságot erősíti, hogy az év elején napvilágot látott hír szerint a Tesco jó előre beharangozott, csak a boltokban látható tévécsatornájának jövője megkérdőjeleződött, miután nem sikerült a nagy hirdetőket átcsábítani a csatornához. Ráadásul az Asda Live reklámhelyeit ugyanaz az outdoor médiával foglalkozó társaság, a JCDecaux értékesíti, amely a Tesco Tv hirdetéseiért is felel. Az ügynökség ugyanakkor már 2005 elején kénytelen volt 30 százalékos engedményt adni, amely okaként az alacsony hirdetői érdeklődésre hivatkoztak.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!