
A 2004-ben elindított, Asda Live nevű, a boltokban sugárzott, úgynevezett in-store tévécsatorna jelen helyzetben nem kellően vonzó a hirdetőknek. A kereskedelmi lánc ezért az előremenekülést választja, és hamarosan a 280 üzletéből 250-ben látható lesz az adás. Kérdéses persze, hogy a nagyobb tömeg elérése valóban felkelti-e a reklámozók érdeklődését.
A bizonytalanságot erősíti, hogy az év elején napvilágot látott hír szerint a Tesco jó előre beharangozott, csak a boltokban látható tévécsatornájának jövője megkérdőjeleződött, miután nem sikerült a nagy hirdetőket átcsábítani a csatornához. Ráadásul az Asda Live reklámhelyeit ugyanaz az outdoor médiával foglalkozó társaság, a JCDecaux értékesíti, amely a Tesco Tv hirdetéseiért is felel. Az ügynökség ugyanakkor már 2005 elején kénytelen volt 30 százalékos engedményt adni, amely okaként az alacsony hirdetői érdeklődésre hivatkoztak.