Az elmúlt egy évben a Vodafone növekedett a legdinamikusabban a hazai mobilszolgáltatók közül, derül ki a Nemzetközi Hírközlési Hatóság (NHH) aktuális jelentéséből.
Az NHH február végi adatai szerint a Vodafone 12 hónap alatt másfélszeresére növelte ügyfélbázisát, s így jelentősen felülmúlta a piac átlagos, 14,6 százalékos növekedését. A piac telítettségét figyelembe véve ez egyben azt jelenti, hogy folyamatosan csábított át ügyfeleket a versenytársak táborából. A jelentés szerint a cég beszédforgalma is kimagasló volt, így az ügyfélre jutó bevételek is javultak a versenytársakhoz képest.
A hazai mobil-előfizetések száma februárban meghaladta a nyolcmilliót. A hónap végén a három szolgáltató összesen 8 millió 16 ezer előfizetővel rendelkezett, ami 37 ezres, 0,5 százalékos növekedést jelent januárhoz képest.
Az év második hónapjában a Vodafone piaci részesedése az előfizetésekből 17,04 százalékra, a Westelé 47,59 százalékra nőtt, míg a Pannon GSM részesedése 35,36 százalékra csökkent (16,87; 47,53; illetve 35,60 százalékról).
A forgalmazásban részt vevő előfizetések száma (olyan készülékek, amelyekről az utolsó három hónapban hívást vagy sms-t indítottak) 6 ezerrel 7 millió 408 ezerre emelkedett februárban. A Westel piaci részesedése ennek alapján 47,73 százalék, a Pannoné 35,24 százalék, a Vodafone 17,03 százalék.
(Menedzsment Fórum)
A Vodafone nőtt a legjobban a hazai mobilpiacon
Az elmúlt egy évben a Vodafone növekedett a legdinamikusabban a hazai mobilszolgáltatók közül, derül ki a Nemzetközi Hírközlési Hatóság (NHH) aktuális jelentéséből.