2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Kínában az alig néhány éves Xiaomi átvette a vezető szerepet az okostelefonok piacán a világelső Samsungtól - közölte pénteken a Canalys piackutató vállalat.

A Xiaomi a második negyedévben 15 millió készüléket értékesített Kínában, ezzel 14 százalékos piaci részesedésre tett szert. A Samsung ezzel szemben 13,2 millió okostelefont értékesített a második negyedévben Kínában, egy kicsivel többet, mint a kínai Lenovo.

A Samsung egy évvel ezelőtt, 2013 második negyedévében még 15,5 millió okostelefont értékesített Kínában, ami akkor 17,6 százalékos piaci részesedést jelentett. A második helyen akkor a Lenovo állt 10,8 eladott okostelefonnal, 12,3 százalékos piacrésszel.

A Xiaomi egy évvel ezelőtt, 2013 második negyedévében még hatodik volt a kínai eladási rangsorban 4,4 millió okostelefonnal és 5,0 százalékos piaci részesedéssel. A Xiaomi akkor előzte meg és utasította a hetedik helyre a 4,3 millió készülék eladásával 4,8 százalékos piaci részesedést szerző Apple-t.

A tavalyi negyedik negyedévben az Apple 7 millió, a Xiaomi 7,3 millió okostelefont értékesített, ami az amerikai márkának a hatodik, a kínainak az ötödik helyezést biztosította az eladási rangsorban.

A kínai okostelefon piac öt legnagyobb szereplője az idei második negyedévben is belföldi, kínai gyártó volt.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!