A Delta légitársaság olcsó járatokat működtető leányvállalata, a Song júniusban egy akció keretében jutalmazza meg a kedves ügyfeleket. Barátságos viselkedésnek számít, ha mások csomagjának emelgetésénél segít valaki, bonyoldalmak esetén kisegíti utastársát, vagy bármilyen más módon nyomot hagy a többiekben. A Song az ügyfelek bizalmát kívánja erősíteni.
A BBC News cikke hozzáfűzi a hírhez, hogy az amerikai légiipar a szeptember 11-i merénylet óta nem tud kiemelkedni a válságból, és az üzemanyag-árak mostani, korábban nem látott magasságokba emelkedése további vevőcsalogató lépésekre lényszeríti a társaságokat. Ray Niedl, a Blaylock & Partners szakértője úgy kommentálta a Song akcióját: 'Ha ez igy folytatódik, hamarosan a légitársaságok fizetnek az utasoknak, hogy velük repüljenek.'
Az érintett társaság vezérigazgatója, John Selvaggio azonban azzal indokolja a segítőkész utasoknak juttatott ingyenjegyet: 'Azt szeretnénk látni, mi történik, ha megajándékozunk valakit, aki valami jót cselekszik.'
A Delta fapados leányvállalata mintegy 3 milliárd dollárt veszített az elmúlt három év során, és jelenleg csődeljárás elé néz.
(Menedzsment Fórum)
A barátságos légiutasok bónuszjegyet kapnak
Ajándék repülőjegyet kapnak azok, akik barátságosan viselkednek utastársaikkal egy amerikai légitársaság járatain.