2p

Ajándék repülőjegyet kapnak azok, akik barátságosan viselkednek utastársaikkal egy amerikai légitársaság járatain.

A Delta légitársaság olcsó járatokat működtető leányvállalata, a Song júniusban egy akció keretében jutalmazza meg a kedves ügyfeleket. Barátságos viselkedésnek számít, ha mások csomagjának emelgetésénél segít valaki, bonyoldalmak esetén kisegíti utastársát, vagy bármilyen más módon nyomot hagy a többiekben. A Song az ügyfelek bizalmát kívánja erősíteni.

A BBC News cikke hozzáfűzi a hírhez, hogy az amerikai légiipar a szeptember 11-i merénylet óta nem tud kiemelkedni a válságból, és az üzemanyag-árak mostani, korábban nem látott magasságokba emelkedése további vevőcsalogató lépésekre lényszeríti a társaságokat. Ray Niedl, a Blaylock & Partners szakértője úgy kommentálta a Song akcióját: 'Ha ez igy folytatódik, hamarosan a légitársaságok fizetnek az utasoknak, hogy velük repüljenek.'

Az érintett társaság vezérigazgatója, John Selvaggio azonban azzal indokolja a segítőkész utasoknak juttatott ingyenjegyet: 'Azt szeretnénk látni, mi történik, ha megajándékozunk valakit, aki valami jót cselekszik.'

A Delta fapados leányvállalata mintegy 3 milliárd dollárt veszített az elmúlt három év során, és jelenleg csődeljárás elé néz.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!