2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Nielsen Media Research, a televíziós hatásvizsgálatok területén vezető cég a műsorokba elhelyezett, bujtatott reklámok eredményességét is méri a jövő évtől.

A Nielsen Media Research, a televíziós hatásvizsgálatok területén vezető cég a televíziós műsorokban elhelyezett, bujtatott reklámok eredményességét is méri a jövő évtől.

A módszer érvényessége vitatható, és nem is minden fogyasztónak szimpatikus megoldás. Egyes nézői csoportok szerint alattomos dolog például a Budweiser sört szerepeltetni a Jóbarátok sorozat epizódjaiban.
Azonban a műsorokban elhelyezett bujtatott reklámok a nézők egy részének a fanyalgása ellenére rendkívül népszerűvé váltak a hirdetők körében.
'Egyértelműen egyre jobban fejlődő típusa ez a televíziós hirdetéseknek' -mondta el a Nielsen szóvivője- vizsgáljuk a fogyasztói reakciókat a kihelyezett reklámokkal kapcsolatban, és képesek leszünk ezt a szolgáltatásaink részévé tenni.'

Az újfajta hirdetési módszerrel azokat a nézőket is elérik, akik telítődtek a hagyományos televíziós szpotokkal. Ezzel a marketingeszközzel emellett a jövőben kicselezhetőek lesznek az olyan eszközök, mint például a Tivo videolejátszó, amely kivágja a reklámblokkokat.

A bujtatott reklámmal kapcsolatban megoldják a megfelelő pozícionálás meghatározását, az optimális elhelyezését a terméknek a történet elő- vagy hátterében, a sztoriba való beillesztést.

'Hamarosan képesek leszünk majd adatszerűen kimutatni a hatásosságát a reklámozott termék aktív vagy passzív szerepeltetésének. Különbözik például hatékonyság tekintetében, hogy a főhős issza-e az adott szénsavas üdítőitalt.'

A Nielsen először februárban jelentet meg olyan jelentést, melyben a bujtatott reklámok hatékonysági mutatói is szerepelni fognak.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!