A ChoiceStream felmérése azt mutatja, az amerikai internetezők mintegy nyolcvan százaléka már elvárja, hogy egyéni igényei szerint alakíthassa ki a weboldalakat.
Elsősorban a 18-24 éves közönség számára vonzóak a perszonalizált internetes oldalak, 87 százalékukat érdekli a lehetőség, hogy kedvenc oldalaikat személyes igényeik szerint szabhassák át. A 35-49 éves réteg kevésbé érdeklődő, de még náluk is 76 százalék tartja jobbnak a perszonalizált weboldalakat a hagyományosnál. Általában minden korosztály vonzónak tartja a személyre szabott tartalom nyújtotta kényelmet, azonban a 18-34 éveseknek csak 63 százaléka, a 35 évesnél idősebbeknek pedig csak 49 százaléka lenne hajlandó személyes adatait kiadni, hogy a szolgáltatást élvezhesse.
Az internetes webáruházak látogatói szívesebben adnak ki személyes információkat a látogatók összességénél, és itt is jellemző, hogy a fiatalok kevésbé gyanakvóak az adatszolgáltatással kapcsolatban. Több mint fele a megkérdezetteknek azonban legfeljebb két percet hajlandó arra szánni, hogy megadja adatait a személyre szabott tartalom kialakítása érdekében. A nők valamivel türelmesebbek, általában valamivel több időt lennének hajlandóak eltölteni az online regisztréciós formák kitöltésével.
(Menedzsment Fórum)
A fiatalokat vonzza a személyre szabott online tartalom
A ChoiceStream felmérése azt mutatja, az amerikai internetezők mintegy nyolcvan százaléka már elvárja, hogy egyéni igényei szerint alakíthassa a weboldalakat.