A francia reklámszabályozó testület adatai szerint január 1-je és 25-e között a lapok mintegy 8,95 millió eurót költöttek el az országos TV csatornákon, amiből 5,9 millió eurót a TF1 csatornához, 2,08 millió euró pedig az M6 csatornához került. Ugyanebben az időszakban az összes televíziós költés közel 312,58 millió eurót tett ki, derül ki a TNS tanulmányából.
Az újfajta szabályozás hatályba lépése óta 19 lap, elsősorban TV újságok hirdetnek televíziós spotokban az országos csatornákon. A legnagyobb hirdető a Télé nevet viselő, kéthetente megjelenő műsorújság, amely január 1-je óta kapható országosan, amelynek televíziós reklámköltése 1,8 millió euró volt 2004 január 1. óta.
Ezt követi a Télé Z áll (1,7 millió euró), a Télé Star (1,3 millió euró), a Public (929 ezer euró), a Figaro Entreprises (635 400 euró), a Télé Loisirs (606 ezer euró) és a Télé poche (531 834 euró).
A francia sajtó magát reklámozza a tévében
Franciaországban a szabályozás 2004 január 1-je óta teszi lehetővé, hogy az újságok az országos televíziós csatornákon hirdessék magukat, írja a Médiainfo.