1p

Összeomlik vagy magára talál a magyar gazdaság?
Tartogat még meglepetéseket Trump?
Ki profitálhat Gyurcsány Ferenc távozásából?

Online Klasszis Klub élőben Lengyel Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves politológust, közgazdászt!

2025. május 20. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Franciaországban a szabályozás 2004 január 1-je óta teszi lehetővé, hogy az újságok az országos televíziós csatornákon hirdessék magukat, írja a Médiainfo.

A francia reklámszabályozó testület adatai szerint január 1-je és 25-e között a lapok mintegy 8,95 millió eurót költöttek el az országos TV csatornákon, amiből 5,9 millió eurót a TF1 csatornához, 2,08 millió euró pedig az M6 csatornához került. Ugyanebben az időszakban az összes televíziós költés közel 312,58 millió eurót tett ki, derül ki a TNS tanulmányából.

Az újfajta szabályozás hatályba lépése óta 19 lap, elsősorban TV újságok hirdetnek televíziós spotokban az országos csatornákon. A legnagyobb hirdető a Télé nevet viselő, kéthetente megjelenő műsorújság, amely január 1-je óta kapható országosan, amelynek televíziós reklámköltése 1,8 millió euró volt 2004 január 1. óta.
Ezt követi a Télé Z áll (1,7 millió euró), a Télé Star (1,3 millió euró), a Public (929 ezer euró), a Figaro Entreprises (635 400 euró), a Télé Loisirs (606 ezer euró) és a Télé poche (531 834 euró).


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!