2p

A Taylor Nelson Sofres kutatásának adatai szerint a 14 év alatti gyerekek 66 százaléka szerint nagyon fontos, hogy sok pénze legyen az embernek.

Az amerikai gyerekek csak negyede kap a szüleitől rendszeresen zsebpénzt, 22 százalékuknak viszont egyáltalán nincs saját pénze. Játékok ruha és édesség: ez a három vezető termékcsoport, amire ez a korcsoport a leggyakrabban költ. Míg a fiúknak 80 százaléka vásárol magának videojátékokat, addig a lányoknak csak 48 százaléka ad ki erre pénzt. A lányok elsősorban ruházati cikkekre és CD-kre költenek. Közel egyenlő arányban költ a két nem könyvekre (25 százalék), képregényre (20 százalék), és édességre (23 százalék).

A 14 évesnél fiatalabb gyerekek 29 százalékának van saját mobiltelefonja az USA-ban, 73 százalékuk tartja azonban ezt nagyon fontosnak: ennyien mondták, hogy biztonságérzetet ad, vagy adna számukra a saját mobil.

Akiknek van saját telefonjuk, 60 százalékban a barátaikat hívják, ennél valamivel kevesebben, 59 százalékban használják a mobilt a családjukkal való kapcsolattartásra. A wapot az amerikai gyerekek 38 százaléka veszi igénybe, és igen népszerűek az óvodás és általános iskolás korosztály körében a csengőhangok: 38 százalékuk tölt le ilyeneket az internetről, képeket pedig a gyerekek 30 százaléka. A megkérdezettek 30 százaléka fotókat is készít mobiltelefonja segítségével. Mindezen szolgáltatások valamivel népszerűbbek a lányok, mint a fiúk körében. A fiúk csak a játékok letöltésében előzik meg a másik nemet.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!