Egy brit piackutató intézet szerint az Euro 2004 reklámtábláin futó hirdetések közül a McDonald's gyorsétteremláncéra emlékeztek a legtöbben, a legkevésbé pedig a Mastercard brandje vésődött a nézők emlékezetébe.
A Marketagent.com/Multisearch nevű piackutató intézet internetes felmérést készített arról, hogy az Euro 2004 nézői a pályát övező reklámtáblák hirdetései közül melyikre tudnak leginkább visszaemlékezni. Az 53 ezer tesztszemélyből véletlenszerűen választottak ki 150 olyan embert, aki legalább egy mérkőzést látott, számolnak be német marketinges szaklapok.
A végeredmény szerint a McDonald's hirdetésére mindenféle segítség nélkül a megkérdezettek több, mint ötöde (21 százalék) tudott emlékezni, a Coca-Colára 12, a T-Mobile-ra pedig 10 százalék.
A középmezőnyben az Adidas és a Carlsberg helyezkedik el 7-7 százalékkal, míg az ilyen szempontból a legkevésbé hatékony mutatókkal a Canon (5 százalék), a Hyundai (4 százalék), valamint a Benq és a Mastercard (3-3 százalék) rendelkezik.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyag:
A Hyundai lekörözte a Coca-Colát az Euro 2004 közvetítései alatt
A hamburgeróriásé volt az Euro 2004 leghatásosabb reklámja
Egy brit piackutató intézet szerint az Euro 2004 reklámtábláin futó hirdetések közül a McDonalds gyorsétteremláncéra emlékeztek a legtöbben, a legkevésbé pedig a Mastercard brandje vésődött a nézők emlékezetébe.