2p

Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!

Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz

2025. szeptember 17.

Részletek itt >

Egy brit piackutató intézet szerint az Euro 2004 reklámtábláin futó hirdetések közül a McDonalds gyorsétteremláncéra emlékeztek a legtöbben, a legkevésbé pedig a Mastercard brandje vésődött a nézők emlékezetébe.

Egy brit piackutató intézet szerint az Euro 2004 reklámtábláin futó hirdetések közül a McDonald's gyorsétteremláncéra emlékeztek a legtöbben, a legkevésbé pedig a Mastercard brandje vésődött a nézők emlékezetébe.

A Marketagent.com/Multisearch nevű piackutató intézet internetes felmérést készített arról, hogy az Euro 2004 nézői a pályát övező reklámtáblák hirdetései közül melyikre tudnak leginkább visszaemlékezni. Az 53 ezer tesztszemélyből véletlenszerűen választottak ki 150 olyan embert, aki legalább egy mérkőzést látott, számolnak be német marketinges szaklapok.

A végeredmény szerint a McDonald's hirdetésére mindenféle segítség nélkül a megkérdezettek több, mint ötöde (21 százalék) tudott emlékezni, a Coca-Colára 12, a T-Mobile-ra pedig 10 százalék.
A középmezőnyben az Adidas és a Carlsberg helyezkedik el 7-7 százalékkal, míg az ilyen szempontból a legkevésbé hatékony mutatókkal a Canon (5 százalék), a Hyundai (4 százalék), valamint a Benq és a Mastercard (3-3 százalék) rendelkezik.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyag:
A Hyundai lekörözte a Coca-Colát az Euro 2004 közvetítései alatt

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!