2p

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A döntéshozó pozícióban lévő vezetők többsége úgy véli, hogy érdemes áldozni az ügyfelek megismerésére. Ennek köszönhetően egy most közzétett felmérés szerint világszerte nőni fog az adatbányászati és CRM rendszerek iránti kereslet.

Forrester Research felmérése szerint a vezetők általánosságban egyetértenek azzal a megállapítással, hogy az ügyféligények megismerése szükséges azok kielégítéséhez. A társaságok eredményességének kulcsát, pedig mindenki az elégedett ügyfelekben látja.

A kutatók által megszólaltatott informatikai vezetők az alkalmazott eszközöket is megjelölték, eszerint 61 százalékuk vélekedik úgy, hogy a portálok innovációja fog leginkább hatni a fejlődésre, a tartalom menedzsmentet pedig, 56 százalékuk tartja jó megoldásnak. A több válaszlehetőséget nyújtó kérdéskör során a harmadik leggyakoribb felelet az üzleti intelligencia megoldások alkalmazása volt (48 százalék).

Az eszközök persze pénzbe kerülnek: úgy tűnik, ha kismértékben is, de nőhet a cégek informatikai költségvetése, így minden bizonnyal számos ilyen beruházás valósulhat meg. A most közzétett elemzés szerint az idei évben 4 százalékkal magasabb büdzsé áll majd az IT főnökök rendelkezésére.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
A cégek fejlődésének egyik alapja az adatbányászat
Merre tart a hazai CRM piac

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!