A B2B weboldalak látogatóinak több mint fele lemond az üzletről, ha nem talál telefonszámot, e-mailcimet, vagy a termékre vonatkozó releváns információt, például árat az adott oldalon. A hiányos céges portálok tehát elesnek a lehetséges megrendelések java részéről.
A Thomas Industrial Network kutatása a vállalatok közti e-kereskedelem jellemzőit vizsgálta. A felmérés kimutatta, hogy a céges ügyfelek 52 százaléka szakítja meg a tranzakciókat és lép át másik szolgáltató weboldalára, ha nem talál meg egy szükséges információt. A pottnciális megrendelők 59 százalékát tántorítja el a vásárlástól, ha nem találja feltüntetve az árakat.
Az internetes vásárlás ugyanakkor jelentős megtakaritást jelenthet. A megkérdezett céges megrendelők 21 százaléka jelentette ki, hogy 501 dollárnál többet tud ezzel a megoldással megtakaritani havonta, 18 százalékuk pedig havi 1000 dollárnál is többet spórol. A vizsgálatba bevont vállalatok 51 százaléka több, mint 50 munkaórát nyer az e-kereskedelem segitségével. Havi 500 munkaórát takarit meg a cégek 21 százaléka, és 1000 munkaóránál is többet 13 százalékuk. A vállalatok 85 százaléka a megrendelések kiválasztásánál az internetet tekinti elsődleges információforrásnak.
(Menedzsment Fórum)
A hiányos weboldalak miatt elvesznek a megrendelések
A B2B weboldalak látogatóinak több mint fele lemond az üzletről, ha nem talál telefonszámot, e-mailcimet, vagy a termékre vonatkozó releváns információt, például árat az adott oldalon. A hiányos céges portálok következtében így a társaságok a lehetséges megrendelések java részétől esnek el.