2p

A tokiói metró- és vonatszerelvények utasai ezentúl a közlekedés alatt sem vonhatják ki magukat a reklámok alól. Immár a japán város alagútjaiban is mozgóposzterekkel próbálják vásárlásra ösztönözni az embereket.

A tokiói metró- és vonatszerelvények utasai ezentúl a utazás közben sem vonhatják ki magukat a reklámok alól. Immár a japán város alagútjaiban is mozgóposzterekkel próbálják vásárlásra ösztönözni az embereket.

Az elmúlt években Magyarországon is bemutatkozott, majd eltűnt reklámeszköz itthon a Keleti és a Népstadion állomások, illetve az Arany János utca és a Nyugati pályaudvar megállók között működtek. A filmalagútnak is nevezett eljárás során a metró mozgását kihasználva állít elő hátulról megvilágított, az alagutak falán elhelyezett állóképekből mozgóképsorokat.

A japánok gyakran utaznak földalattin, ezért a szakértők tartós sikert várnak az új reklámeszköztől, Tokióban az átlagosnál magasabb jövedelmű polgárok is gyakran metróznak.

A reklámeszköz 2001-ben Atlantában mutatkozott be, Ázsiában idén próbálták ki Hong Kongban. Az európai nagyvárosok közül Moszkvában és Isztambulban is vannak mozgóposzterek a metrókban.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyag
A kék metrón is mozizhatunk

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!