2p

Egy most közzétett amerikai felmérés szerint a jótékony célú pénzgyűjtés - a fundraising - során, az emberek teljesen másképp viselkednek az ismerőseik által javasolt szervezetekkel szemben.

Egy most közzétett amerikai felmérés szerint a jótékony célú pénzgyűjtés - a fundraising - során az emberek teljesen másképp viselkednek az ismerőseik által javasolt szervezetekkel szemben.

A Luth Research és a Kintera Inc. kutatása szerint a nonprofit szervezetek 58 százalékos arányban kapnak támogatást, ha egy közeli ismerős, barát hívja fel rá a figyelmet. Sokkal rosszabb az arány a televíziós hirdetéseknél: a felhívással találkozók 12 százaléka áldoz pénzt a célokra. Amennyiben valaki postai levélben értesül valamely jótékonysági szervezetről, akkor az esetek 9,8 százalékában támogatja azt.

Jelentősen nőtt az online módon juttatott támogatások száma, a felmérés szerint az amerikaiak 22 százaléka adakozott a weben keresztül. A politika szempontjából is egyre fontosabb lesz a világháló, hiszen az ilyen célok érdekében létrehozott pénzalapoknak az emberek 15 százaléka küldött pénzt online.

Kapcsolódó anyagok
Vállalati jótékonyság: százmilliók a százmilliárdokból
A mecénás, a támogatott és az ügynökség

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!