2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az online és offline módon történő párhuzamos értékesítés szinergiáiról több felmérés is megemlékezett, a kiskereskedelmi vállalatok mégsincsenek tisztába ezekkel.

Az online és offline módon történő párhuzamos értékesítés szinergiáiról több felmérés is megemlékezett, a kiskereskedelmi vállalatok ennek ellenére nincsenek tisztába ezekkel.

Egy most közzétett amerikai felmérés szerint a legnagyobb tengerentúli kereskedelmi láncok az úgynevezett multi-channel fogyasztói szokásokkal még csak most ismerkednek, és az ilyen attitűddel rendelkező fogyasztók befolyásolásának gyakorlata sem kiforrott.

Az eMarketer által idézett tanulmány szerint a vállalatok nem tudják, hogyan integrálják a fizikai és a webes megjelenésüket. Így például mindössze egy lánc kínált arra lehetőséget, hogy az interneten összeállított bevásárlócetlivel keressék fel a vevők az áruházát.

A következő időszak kihívásai között a szakemberek szerint az olyan rendszerek kiépítése várható, mint

  • az áruházban kiszolgált, de online feladott rendelés

  • előrendelés a legnépszerűbb termékekre

  • áruházon belüli terminálok

  • az internetes hirdetések személyre szabása.


Ahhoz, hogy mindezeket a lehetőségeket ki tudják a cégek használni, a szükséges IT infrastruktúra már viszonylag olcsón rendelkezésre áll. Így az ügyfelek igényeit elemző CMR rendszerek és a logisztikai rendszer üzemeltetését lehetővé tevő RFID technológia azok, amelyek a szinergiák kihasználását elsősorban támogatják.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!