Egy évvel korábban annak nagysága 667 millió dollár volt. Az egy részvényre vetített profit 46 cent volt, míg a megelőző évben ugyanez az érték még 37 centet tett ki. Elmaradt ugyanakkor az elemzői várakozásoktól, hiszen First Call konszenzusa 50 centes részvényenkénti profit-növekedést valószínűsített.
Az második számú üdítőital gyártó közleménye szerint, a profit növekedésében a bővülő értékesítések állnak. A cég forgalma 4 százalékkal nőtt, ezen belül az italeladás 3 százalékkal, a snack-eké pedig 5 százalékkal nőtt. A negyedéves árbevétel 7,46 milliárd dollár lett.
A Pepsico derűlátóan ítéli meg jövőjét: közleménye szerint hosszabb távon is "jelentősen" képes növelni eladásait és tiszta bevételét is, utóbbit öt százalék körüli arányban. Elsősorban új termékeivel reméli biztosítani a jelzett növekedést.
A kóla és a snack is jól fogyott
Jelentősen - 21 százalékkal - növelte nyereségét a Pepsico, amelynek így nyolcszázöt millió dollár lett a negyedik negyedéves profitja.