Vezető designereket nyert meg a cég
Számos élvonalbeli tervezőt sikerült megnyernie az üzletláncnak, többek között a Wallpaper design magazin korábbi szerkesztőjét, Tyler Brulee-t, aki a Lifestore katalógusát állította össze.
Egyelőre húsz üzletet nyit a Marks & Spencer Nagy-Britanniában, az európai terjeszkedés még várat magára. A kínálat az ötven pennys poharaktól a 2000 fontos szofáig fog terjedni.
Az üzletek kilenc különböző részlegbe beosztva kínálják termékeiket, olyan fantázianevekkel, mint Relax, Celebrate, Renew, Play és Escape. Roger Holmes vezérigazgató szerint szándékosan választottak ilyen kellemes képzeteket keltő neveket, és azt is elárulta a sajtónak, hogy az üzleteket úgy tervezték, hogy a vásárlók - melyek többsége az elképzelések szerint nő lesz - lehetőleg körbesétáljanak, minél tovább időzzenek az üzletben, és minél többet is költsenek.
A Guardian áttekintése szerint a lakberendezés terén az első nagy név az 1964-ben induló Habitat volt Nagy-Britanniában. Később jöttek divatba az olyan piacvezető márkák, mint az IKEA, a Heals, a The Pier, és a Cargo. A Lifestore kénytelen igen magasra tenni a lécet, ha meg akar felelni az igen igényes brit vásárlóközönségnek.
(Menedzsment Fórum)
A lakberendezésbe menekül a Marks and Spencer
Átformálná arculatát a ruházati cég, mely egyre csökkenő eladásokkal küszködik eredeti területén, írja a Guardian.