A lépéssel a HTCC célja, hogy még szorosabb versenyt generáljon a Magyar Telekom által uralt piacon, s a jelenlegi 10 százalékról 20-ra növelje részesedését. Az elsők között akarja bevezetni a vállalat Magyarországon az internet-alapú tévészolgáltatást (IPTV), várhatóan az interenetet és hangszolgáltatást is magában foglaló többes díjcsomag keretében. A kábeltelefonszolgáltatást is bevezeti idén a PanTel a kábeltévés cégek számára.
Az Invitel eladása körüli hírekre utalva Torben V. Holm elnök-vezérigazgató elmondta, ugyan a hazai piac konszolidációját figyelemmel kísérik, újabb konkrét üzletről nincs szó. Továbbra is érdekli a céget a 2007 elejéig kormányzati talonba tett negyedik új generációs (3G) szolgáltatói engedély, másfelől nyitott lenne a virtuális szolgáltatói szerepre. Ez utóbbinál azonban a magyar szabályozás a hálózattulajdonos mobilszolgáltatók döntésére bízza, hogy átengedik-e kapacitásaikat másoknak is. A vezeték nélküli technológiák nagyobb arányú megjelenésével is számol a vállalat, erre saját rendszert építene ki, olvasható a Világgazdaságban.