2p

Az eddig az üzleti kommunikációs piacon ismert vállalat áprilistól a HTCC-érdekeltségű Hungaroteltől átveszi annak nem a koncessziós területéről származó 55 ezer ügyfelét. A döntés mögött a PanTel márkanév nagyobb ismertsége áll, olvasható a Világgazdaságban.

A lépéssel a HTCC célja, hogy még szorosabb versenyt generáljon a Magyar Telekom által uralt piacon, s a jelenlegi 10 százalékról 20-ra növelje részesedését. Az elsők között akarja bevezetni a vállalat Magyarországon az internet-alapú tévészolgáltatást (IPTV), várhatóan az interenetet és hangszolgáltatást is magában foglaló többes díjcsomag keretében. A kábeltelefonszolgáltatást is bevezeti idén a PanTel a kábeltévés cégek számára.

Az Invitel eladása körüli hírekre utalva Torben V. Holm elnök-vezérigazgató elmondta, ugyan a hazai piac konszolidációját figyelemmel kísérik, újabb konkrét üzletről nincs szó. Továbbra is érdekli a céget a 2007 elejéig kormányzati talonba tett negyedik új generációs (3G) szolgáltatói engedély, másfelől nyitott lenne a virtuális szolgáltatói szerepre. Ez utóbbinál azonban a magyar szabályozás a hálózattulajdonos mobilszolgáltatók döntésére bízza, hogy átengedik-e kapacitásaikat másoknak is. A vezeték nélküli technológiák nagyobb arányú megjelenésével is számol a vállalat, erre saját rendszert építene ki, olvasható a Világgazdaságban.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!