2p

Idén nyáron várhatóan David Beckham fogja elárasztani a médiát, köszönhetően elsősorban az Euro 2004-hez kötődő reklámkampányoknak, állítja a MediaWeekben Hamish Pringle marketing szakértő.

Melyek voltak minden idők legjövedelmezőbb, hírességekre alapuló kampányai?

  • Prunella Scales és Jane Horrocks színész együttmúködése a Tesco céggel 2,2 milliárd fontot (803 milliárd forint) eredményezett.

  • Jamie Oliver sztárszakács a Sainsbury's áruháznak 1,12 font (408,8 milliárd forint) bevételt eredményezett.

  • Stephen Fry és Hugh Laurie színészek az Alliance & Leicester cégnek 656 millió fontot ( 239 milliárd 440 millió forintot) hozott.

  • Bob Hoskins színész a BT cégnek 297 millió fontot (108 milliárd 405 millió forintot) eredményezett.

  • Ian Wright/Martin Luther King, Kate Moss/Elvis, John McCarthy/Jurij Gagarin a One2One telekom cégnek 199 millió fontot (72 milliárd 635 millió forintot) hozott.

  • Martin Clunes színész, Caroline Quentin színésznő, Jonah Lomu rögbisztár, Caprice modell és Jonathan Ross rádiós sztár szereplése a Pizza Hutnak 55 millió fontot (20 milliárd 75 millió forintot) jelentett.

  • A Simpsons család a Domino's Pizzának 13 millió fontot ( 4 milliárd 745 millió forintot) eredményezett.



(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!