Melyek voltak minden idők legjövedelmezőbb, hírességekre alapuló kampányai?
- Prunella Scales és Jane Horrocks színész együttmúködése a Tesco céggel 2,2 milliárd fontot (803 milliárd forint) eredményezett.
-
- Jamie Oliver sztárszakács a Sainsbury's áruháznak 1,12 font (408,8 milliárd forint) bevételt eredményezett.
-
- Stephen Fry és Hugh Laurie színészek az Alliance & Leicester cégnek 656 millió fontot ( 239 milliárd 440 millió forintot) hozott.
-
- Bob Hoskins színész a BT cégnek 297 millió fontot (108 milliárd 405 millió forintot) eredményezett.
-
- Ian Wright/Martin Luther King, Kate Moss/Elvis, John McCarthy/Jurij Gagarin a One2One telekom cégnek 199 millió fontot (72 milliárd 635 millió forintot) hozott.
-
- Martin Clunes színész, Caroline Quentin színésznő, Jonah Lomu rögbisztár, Caprice modell és Jonathan Ross rádiós sztár szereplése a Pizza Hutnak 55 millió fontot (20 milliárd 75 millió forintot) jelentett.
-
- A Simpsons család a Domino's Pizzának 13 millió fontot ( 4 milliárd 745 millió forintot) eredményezett.
(Menedzsment Fórum)