Nem részletezték a szerződő felek annak a megegyezésnek a pénzügyi részleteit, melyet a Magna Entertainment Corp. lóversenypálya-tulajdonos vállalat és az italgyártó cég kötött. A jövőben több futamon a Pepsi reklámjait láthatják a nézők a pálya szélén, hasonlóan például a futball- vagy teniszmérkőzésekhez. Többek közt a marylandi Pimlico Race Couse pályán, a floridai Gulfstream Parkban vagy a kaliforniai Santa Anita Parkban lesznek láthatóak a cég plakátjai.
A Pepsi a szerződés értelmében korlátozás nélkül felhasználhatja majd a kanadai tulajdonú MEC védjegyét, vagyis a lóversenypálya-cég brandje az üdítőgyártó tulajdonába kerül. A Pepsi lesz a fő szponzora a HorseRacing TV csatornának, amely 11 millió amerikai háztartásba fog eljutni. A lóversenysport az USA-ban egyre divatosabb, így igen sok vásárlót elérhet az üdítőgyártó óriáscég az olyan neves versenyek közvetítéseihez kötődő reklámjaival, mint például a Breeders' Cup.
(Menedzsment Fórum)
A lóversenyek kedvelőit célozta meg a Pepsi
Lóversenypálya-üzemeltető céggel szerződött a Pepsi-Cola North America az USA-ban. A jövőben a derbiken is feltűnik majd az üdítőmárka reklámja.