1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Lóversenypálya-üzemeltető céggel szerződött a Pepsi-Cola North America az USA-ban. A jövőben a derbiken is feltűnik majd az üdítőmárka reklámja.

Nem részletezték a szerződő felek annak a megegyezésnek a pénzügyi részleteit, melyet a Magna Entertainment Corp. lóversenypálya-tulajdonos vállalat és az italgyártó cég kötött. A jövőben több futamon a Pepsi reklámjait láthatják a nézők a pálya szélén, hasonlóan például a futball- vagy teniszmérkőzésekhez. Többek közt a marylandi Pimlico Race Couse pályán, a floridai Gulfstream Parkban vagy a kaliforniai Santa Anita Parkban lesznek láthatóak a cég plakátjai.

A Pepsi a szerződés értelmében korlátozás nélkül felhasználhatja majd a kanadai tulajdonú MEC védjegyét, vagyis a lóversenypálya-cég brandje az üdítőgyártó tulajdonába kerül. A Pepsi lesz a fő szponzora a HorseRacing TV csatornának, amely 11 millió amerikai háztartásba fog eljutni. A lóversenysport az USA-ban egyre divatosabb, így igen sok vásárlót elérhet az üdítőgyártó óriáscég az olyan neves versenyek közvetítéseihez kötődő reklámjaival, mint például a Breeders' Cup.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!