2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Hitelesebbnek tartják az amerikai fiatalok a magazinokban látható reklámokat, mint azokat, melyekkel az egyéb médiumokban találkoznak, annak ellenére, hogy idejük igen csekély hányadát fordítják olvasásra.

Hitelesebbnek tartják az amerikai fiatalok a magazinokban látható reklámokat, mint azokat, melyekkel az egyéb médiumokban találkoznak, annak ellenére, hogy idejük igen csekély hányadát fordítják olvasásra.

A 12 és 19 év közti korosztály elérése igen fontos az amerikai marketingszakemberek számára, mivel a kamaszkorúak piaca százmilliárd dollárt jelent egy évben, és emellett a tizenévesek nagy hatással vannak a szüleikre. A kutatók szerint az amerikai kamaszok médiafogyasztására jellemző a szkeptikus hozzáállás a reklámok iránt, valamint a különböző források párhuzamos használata.

A Harris Interactive and Teenage Research Unlimited új kutatása szerint tízből nyolc tinédzser olvas magazinokat, és ezek befolyásolják legerősebben őket a vásárlásban és életstílusuk kialakításában. A fiatalok 29 százalékára hatnak a sajtóreklámok, 22 százalékuk számára mérvadóak a rádiós illetve a televíziós szpotok, és 18 százaléknak meghatározók az internetes reklámok.

Jobban koncentrálnak a sajtótermékekre a kamaszok: az amerikai fiatalok 55 százaléka ugyanis egyszerre szokott tévézni és internetezni, míg magazinokat televíziózás közben 12 százalékuk, rádióhallgatás közben 13 százalékuk olvas.

Annak ellenére jó hatásfokkal működnek a sajtóreklámok, hogy a vizsgálatba bevont tizenévesek szabadidejüknek igen kis százalékát fordítják olvasásra. Hetente idejük 6 százalékában olvasnak újságokat és könyveket, míg 7,7 százalékában telefonálnak, 13,6 százalékában tévéznek, és 16,7 százalékában interneteznek.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!