A cég vezetője John Brock azt hangsúlyozta, hogy a jelenlegi 75 sörfőzdénél kevesebb üzemre van a cégnek szüksége. A vezérigazgató szerint integrálni kell a tevékenységet, és a költséghatékonyság jegyében néhány üzem megszüntetésével kell számolni.
A társaságnak nem csak a sörgyáraiból van túl sok, de a vezetés szerint a 21 országban előállított több mint 200 márka szűkítése is szükséges. A BBC beszámolója szerint az új stratégia keretében néhány globális brandre fognak kiemelt figyelmet fordítani, ennek jegyében a Stella Artois és a Beck's marketingjére a korábbinál is nagyobb összegeket allokálnak.
A márka koncentráció bizonyos márkákat nem fog érinteni, így az előzetes hírek szerint az olyan helyi sörök, mint a Borsodi, vagy a német piacon népszerű Diebels az Interbrew stratégiájában továbbra is fontos szerepet játszanak.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
Felfordulás előtt a sörpiac
Gyökeres változás a sörpiaci pozíciókban
Interbrew offenziva a Balkánon
A magyar söröket nem érinti az Interbrew stratégiaváltása
A néhány hónapja a világ legnagyobb sörgyárának tekintett Interbrew konszolidációs időszak előtt áll. Ennek keretében kevesebb sörfőzdével és néhány márka beolvasztásával számol a vállalat.