1p

Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!

Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz

2025. szeptember 17.

Részletek itt >

Az egyesült államokbeli cégek márkáinak dominanciája komoly veszélybe került az elmúlt években. A NOP World felmérése szerint az amerikai kultúrának és termékeknek a megítélése világszerte folyamatosan romlik 1999 óta. Magyarországon ugyanakkor továbbra is rendkívül nyitottak az emberek az amerikai termékekkel szemben.

A 30 országban 30 ezer fogyasztó megkérdezésével zajlott felmérés szerint az emberek egyre bizonytalanabbak az USA-ból származó dolgokkal szemben. Ebből kifolyólag a tavalyi évben tovább romlott a tengerentúli termékek megítélése.

Az amerikai termékekhez való viszonyulás ugyanakkor még azonos kultúrkörön belül is élesen eltérő - állapította meg a világ legnagyobb piackutató cégének, a RoperASW leányvállalata. Noha az arab világban általános az elutasítás, Európa meglehetősen megosztott a tengerentúli márkák kérdésében.

Az amerikai termékeket legrosszabbul megítélő országok:

  • Egyiptom,

  • Franciaország,

  • Németország,

  • Olaszország,

  • Szaúd-Arábia,

  • Spanyolország,

  • Svédország,

  • Törökország.


A legelfogadóbb országok:

  • Ausztrália

  • Brazília

  • Magyarország

  • Fülöp-szigetek

  • Dél-Afrika

  • Tajvan


(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!