Leo Burnett Budapest Cannes Predictions 2004 honlapján szavazóknak a Nike Musical Chairs címû film tetszett a legjobban. A Cannes-ban nagydíjat nyert Mountain az interneten játszók szerint inkább a középmezőnyben helyezkedik el.
A Cannes Predictions 2004 weboldalt azért hozta létre az ügynökség, mert úgy gondolták, hogy ezek a reklámok nem csak a reklámszakma számára szórakoztatók, olvasható a Médiainfo weboldalán. Az oldalon 50 filmet és a játékot tettek közzé. Az oldalon közzétett alkotások közül 24 kapott valamilyen díjat a múlt szombaton lezárult 51. Cannes-i Nemzetközi Reklámfesztiválon. A 24 film között volt a Grand Prix, 11 Arany, 4 Ezüst és 8 Bronz Oroszlán.
Az ügynökség közlése szerint a weboldalt június 21-e és 27-e között valamivel több, mint 22 000 egyedi látogató kereste fel, az 50 filmre pedig összesen 12 714 szavazat érkezett.
A magyar látogatóknak az Arany Oroszlánnal jutalmazott Nike Musical Chairs című filmje tetszett a legjobban. A Sony Playstation2 Cannes-ban film kategóriában nagydíjat nyert reklámja az Interneten leadott szavazatok alapján a 37. lett. Az oldalon közzétett 50 reklámfilm közül 24 kapott valamilyen díjat a múlt szombaton lezárult 51. Cannes-i Nemzetközi Reklámfesztiválon. A 24 film között volt a Grand Prix, 11 Arany, 4 Ezüst és 8 Bronz Oroszlán.
(Menedzsment Fórum)
A magyarokat nem hódította meg a PlayStation reklámja
Leo Burnett Budapest Cannes Predictions 2004 honlapján szavazóknak a Nike Musical Chairs című film tetszett a legjobban. A Cannes-ban nagydíjat nyert Mountain az interneten játszók szerint inkább a középmezőnyben helyezkedik el.