A TGI Globális Fogyasztói Barométer elemzése szerint a honi vásárlók mindössze 35 százaléka gondolja azt, hogy érdemes márkás terméket vásárolni - írja a Napi Gazdaság. Ez mindössze két százalékkal magasabb, mint az üzletek sajátmárkás termékeinek megítélése.
A régiót tekintve is meglehetősen alacsony a kereskedelmi márkák iránti bizalom. A TGI adatai szerint a cseh válaszadók 68 százaléka látja úgy, hogy a közismert logókat viselő termékek minőség garanciáját jelentik, a lengyeleknél pedig 57 százalék véli úgy, hogy a márkás holmi jobb, mint egy üzletlánc saját márkája - írja a Napi Gazdaság.
Kapcsolódó anyagok
A Tesco saját márkás termékei fogynak a legjobban
Márkafüggő fiatalok
Legvonzóbb az Audi, legismertebb a Westel kampánya
A magyaroknak nem fontos a márka
Meglepően alacsony a magyar fogyasztók márkázott termékek iránti vonzalma.