1p

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Meglepően alacsony a magyar fogyasztók márkázott termékek iránti vonzalma.

A TGI Globális Fogyasztói Barométer elemzése szerint a honi vásárlók mindössze 35 százaléka gondolja azt, hogy érdemes márkás terméket vásárolni - írja a Napi Gazdaság. Ez mindössze két százalékkal magasabb, mint az üzletek sajátmárkás termékeinek megítélése.

A régiót tekintve is meglehetősen alacsony a kereskedelmi márkák iránti bizalom. A TGI adatai szerint a cseh válaszadók 68 százaléka látja úgy, hogy a közismert logókat viselő termékek minőség garanciáját jelentik, a lengyeleknél pedig 57 százalék véli úgy, hogy a márkás holmi jobb, mint egy üzletlánc saját márkája - írja a Napi Gazdaság.

Kapcsolódó anyagok
A Tesco saját márkás termékei fogynak a legjobban
Márkafüggő fiatalok
Legvonzóbb az Audi, legismertebb a Westel kampánya

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!