2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A marketingben nem az objektív valóság, hanem a termékről a fogyasztók fejében élő kép a meghatározó. A reklámnak emberi kapcsolatot kell kialakítania a vásárlókkal, hogy elnyerje azok imádatát.

Ennek oka egyrészt az, hogy a vállalatok topmenedzsmentje nem a marketing, hanem a pénzügyi szempontokat veszi figyelembe a büdzsé meghatározásánál, így nem lehet koncepciójuk a brandépítés helyes útjáról, a fogyasztók érzéseivel nem foglalkoznak. A középvezetői mezőnyben dolgozó marketingigazgatók pedig nem alakíthatnak ki hosszútávú stratégiát arra nézve, hogyan lehetne a vásárlók lojalitását erősíteni, mivel maguk sem éppen lojálisak a cégekhez: ezek a szakemberek mind Nyugat-Európában és Amerikában, mind Magyarországon rendszerint két-három évente munkahelyet váltanak.

A sikeres marketinghez pedig nem a puszta számsorokat, hanem a reklám mondanivalóját kellene szem előtt tartani. Varga Renáta ezzel kapcsolatban Bill Bernbach reklámszakértő szavaira emlékeztetett, aki szerint ha kiállunk valami mellett, biztosan lesz, aki mellénk áll, és lesz, aki ellenünk fordul. Ha viszont nem állunk ki semmiért, akkor biztosak lehetünk benne, hogy senki sem fordul ellenünk, de olyan fogyasztó sem lesz, aki mellénk állna.

Vámosi Gergő

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!