Az új hirdetés design változásokat is eredményez az oldalakon, ami szintén az olvasók összezavarásához vezethet a kezdeti időszakban. A reklámok ugyanis széttörik a korábbi szerkezetet így az olvasók egy része esetleg nem fogja tudni, hogy hol végződik egy írás, és hol kezdődik a reklám. Ez azonban nem jelent komoly problémát, véli a már idézett Craig Calder, a hirdetések és a tartalom ugyanis jól észrevehető jelekkel lesznek elválasztva, amelyet minden olvasónk érzékelni fog.
A szakemberek felhívják a figyelmet, hogy a tavasz elején debütáló hirdetés siker esetén komoly változásokat generálhat, nem csak az online marketingben, de a hagyományos lappiacon is.
A méret a lényeg, de ekkora?
Úgy tűnik, még nagyobb, még agresszívabb eszközökkel próbálkoznak az online hirdetések tervezői. Az új trend jegyében - a hírek szerint - a New York Times online változatán a képernyő felét betöltő kreatívok tűnhetnek fel.