1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Úgy tűnik, még nagyobb, még agresszívabb eszközökkel próbálkoznak az online hirdetések tervezői. Az új trend jegyében - a hírek szerint - a New York Times online változatán a képernyő felét betöltő kreatívok tűnhetnek fel.

Az új hirdetés design változásokat is eredményez az oldalakon, ami szintén az olvasók összezavarásához vezethet a kezdeti időszakban. A reklámok ugyanis széttörik a korábbi szerkezetet így az olvasók egy része esetleg nem fogja tudni, hogy hol végződik egy írás, és hol kezdődik a reklám. Ez azonban nem jelent komoly problémát, véli a már idézett Craig Calder, a hirdetések és a tartalom ugyanis jól észrevehető jelekkel lesznek elválasztva, amelyet minden olvasónk érzékelni fog.

A szakemberek felhívják a figyelmet, hogy a tavasz elején debütáló hirdetés siker esetén komoly változásokat generálhat, nem csak az online marketingben, de a hagyományos lappiacon is.



LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!