1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Úgy tűnik, még nagyobb, még agresszívabb eszközökkel próbálkoznak az online hirdetések tervezői. Az új trend jegyében - a hírek szerint - a New York Times online változatán a képernyő felét betöltő kreatívok tűnhetnek fel.

Az új hirdetés design változásokat is eredményez az oldalakon, ami szintén az olvasók összezavarásához vezethet a kezdeti időszakban. A reklámok ugyanis széttörik a korábbi szerkezetet így az olvasók egy része esetleg nem fogja tudni, hogy hol végződik egy írás, és hol kezdődik a reklám. Ez azonban nem jelent komoly problémát, véli a már idézett Craig Calder, a hirdetések és a tartalom ugyanis jól észrevehető jelekkel lesznek elválasztva, amelyet minden olvasónk érzékelni fog.

A szakemberek felhívják a figyelmet, hogy a tavasz elején debütáló hirdetés siker esetén komoly változásokat generálhat, nem csak az online marketingben, de a hagyományos lappiacon is.



LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!