Egy most közzétett kutatás szerint a nők 48 százaléka mondta, hogy többet internetezik, mint egy évvel korábban. A fokozott médiahasználat a hirdetők figyelmét is az internet felé irányítja, a Nielsen//NetRatings adatai szerint az adott célcsoportba tartozókat a web által 63 százalékban, míg a televízió segítségével csak 41 százalékban érhetik el a dolgozó nőket.
A napi nyolcórás munkát végző nők vásárlási döntéseit is egyre inkább az internet segítségével hozzák. A kutatás adatai szerint a különböző médiumokon át kapott információk nagyon fontos és fontos kategóriáját fölényesen vezeti a web (oldalak, fórumok, email), 73 százalékkal. Az újságokban olvasható dolgokat a nők 52 százalékban veszik figyelembe a "boltok polcainál", míg a televíziót 51 százalékuk.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
Fiatalok és képzettek az internetes újságolvasók
25 százalékkal több eladott könyv az interneten
A net befolyásolja legjobban a nők vásárlási döntéseit
Az Egyesült Államokban mind több csoport informálódik a világháló segítségével. A dolgozó nők közül például már többen használják a netet, mint a televíziót.