1p

Az Egyesült Államokban mind több csoport informálódik a világháló segítségével. A dolgozó nők közül például már többen használják a netet, mint a televíziót.

Egy most közzétett kutatás szerint a nők 48 százaléka mondta, hogy többet internetezik, mint egy évvel korábban. A fokozott médiahasználat a hirdetők figyelmét is az internet felé irányítja, a Nielsen//NetRatings adatai szerint az adott célcsoportba tartozókat a web által 63 százalékban, míg a televízió segítségével csak 41 százalékban érhetik el a dolgozó nőket.

A napi nyolcórás munkát végző nők vásárlási döntéseit is egyre inkább az internet segítségével hozzák. A kutatás adatai szerint a különböző médiumokon át kapott információk nagyon fontos és fontos kategóriáját fölényesen vezeti a web (oldalak, fórumok, email), 73 százalékkal. Az újságokban olvasható dolgokat a nők 52 százalékban veszik figyelembe a "boltok polcainál", míg a televíziót 51 százalékuk.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
Fiatalok és képzettek az internetes újságolvasók
25 százalékkal több eladott könyv az interneten

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!