A felügyeleti szerv kifogásolta a divatmárka egy reklámját, amely egy félmeztelen nőt ábrázolt, célkereszttel a mellén. A hirdetés alábbi kétféle szlogennel jelent meg: 'Találd el a célpontot, és a folytatás el fog bűvülni', illetve 'Minden férfi lőhet gólt a nőjénél'.
Az igen provokatív reklám, mely a Burton karácsonyi katalógusában jelent meg, a reklámban használt női figura szájába emellett az alábbi mondatot adta, egy képregény-buborékban: 'Nem érzek semmit, nagyfiú'.
Az Arcadia Group Brands cég, a Burton márka tulajdonosa szerint a reklámot felnőtteknek szóló évvégi viccnek szánták, és csak karácsonykor jelentették meg. Amellett, hogy a fogyasztók huszonkét alkalommal tettek bejelentést a reklám ellen, a társaság szerint a hirdetés rendkívül sikeres volt. Az Advertising Standards Authority szerint viszont a Burton kampánya rendkívül kártékony, mivel az a nők bántalmazását reklámozza.
A nők bántalmazását reklámozta egy katalógus
Elítélte a brit reklámfelügyelet a Burton férfiruházati céget, mivel egy közelmúltban indított kampányával elősegítette a nők elleni erőszak terjedését.