1p

Elítélte a brit reklámfelügyelet a Burton férfiruházati céget, mivel egy közelmúltban indított kampányával elősegítette a nők elleni erőszak terjedését.

A felügyeleti szerv kifogásolta a divatmárka egy reklámját, amely egy félmeztelen nőt ábrázolt, célkereszttel a mellén. A hirdetés alábbi kétféle szlogennel jelent meg: 'Találd el a célpontot, és a folytatás el fog bűvülni', illetve 'Minden férfi lőhet gólt a nőjénél'.

Az igen provokatív reklám, mely a Burton karácsonyi katalógusában jelent meg, a reklámban használt női figura szájába emellett az alábbi mondatot adta, egy képregény-buborékban: 'Nem érzek semmit, nagyfiú'.

Az Arcadia Group Brands cég, a Burton márka tulajdonosa szerint a reklámot felnőtteknek szóló évvégi viccnek szánták, és csak karácsonykor jelentették meg. Amellett, hogy a fogyasztók huszonkét alkalommal tettek bejelentést a reklám ellen, a társaság szerint a hirdetés rendkívül sikeres volt. Az Advertising Standards Authority szerint viszont a Burton kampánya rendkívül kártékony, mivel az a nők bántalmazását reklámozza.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!