Matias Fernandez (Comunidad Relaciones Públicas Argentina)
A vállalati blogging és a pr-szakma kérdései Argentin kitekintéssel.
A teljes cikk és a megjegyzések angolul
Robb Hecht (PR Machine) - Interjú Seth Godin-nal, a Yahoo! volt Marketing alelnökével, öt bestseller könyv szerzőjével (ezek közül itthon a "Permission Marketing" található meg)
"Két anyuka beszélget. Az egyik azt mondja: - A fiam ügyvédnek készül! Olyan okos és ügyes és fogalmam sincs, hogy mit csináltunk rosszul. Erre a másik anyuka próbálja megnyugtatni: - ne aggódj, legalább nem pr-es lesz."
Tipikus Seth Godin interjú kezdés. Ebben a cikkben többek között a McDonald's új stratégiájáról, permission marketingről, RSS technológiáról, a vállalat és a fogyasztó kapcsolatáról, ősszel az Egyesült Államokban rendezendő elnökválasztásról olvashatnak az érdeklődők.
A teljes cikk és a megjegyzések angolul
Montag (World of Spin) - PR-nek kríziskommunikációs tervre van szüksége
Pesszimizmus vagy realitás? E cikk arról a válságról szól, amelyben a pr-szakma jelenleg található.
A teljes cikk és a megjegyzések angolul
B.L. Ochman (What's Next Blog) - Sajtóközlemény tippek
Mrs. Ochman tippeket ad azok pr-menedzserek számára, akik blog szerkesztőknek kívánnak sajtóközleményeket küldeni. Érdemes elolvasni a megjegyzéseket, mert a cikkben használt példa egy ismert pr-ügynökség közleményéről szól, amelyet megkapott a "félvilág".
A teljes cikk és a megjegyzések angolul
Jeremy Pepper (POP! Public Relations's Blog)
Ebben a cikkben több érdekes interjút olvashatunk. Az interjúalanyok: Richard Edelman (Edelman Worldwide PR ügynökség elnöke és vezérigazgatója), Matthew Podboy (Voce Communications, pr-ügynökség alapító tagja), Jonathan Zaleski (The PR Collective, pr ügynökség elnöke), Ben Silverman (FindProfit.com egyik szerkesztője és a PR Fuel blog szerzője) és a Lindsay Olson (Paradigma Staffing ügynökség alapítója és ügyvezetője). Maratoni interjúkészítés, kitűnő szakmai anyaggal.
A teljes cikk és a megjegyzések angolul
Tom Murphy (PR Opinions)
Tom Murphy szerint három fontos szál köti össze a pr szakmát. Ezek:
- A közönség - a célcsoport akinek kommunikálunk
-
- Az eszközök - amivel kommunikálunk a közönségnek
-
- A pr menedzserek - akik kommunikálnak
Grafikonokkal, példákkal és idézetekkel teli iromány. Nem szabad kihagyni!
A teljes cikk és a megjegyzések angolul
Damjanovich Nebojsa
Kapcsolódó anyagok
A harmadik nap összefoglalója
A második nap összefoglalója
PR a szerkesztők nélküli újságírás korában