Vevőközpontú, magasan képzett, elkötelezett munkavállalókra van szüksége a MÁV Rt.-nek, ha versenyképes akar maradni az Európai Unióban - mondta Kugler Flórián, a MÁV Rt. humánpolitikai vezérigazgató-helyettese a francia Cergy-Pontoise egyetem hallgatói előtt.
A MÁV sajtószolgálatának tájékoztatása szerint a "Vállalatok és az Európai Unió" című kerekasztal-beszélgetésen Kugler Flórián nyitó előadásában elmondta: a MÁV-reform célja mindenekelőtt az uniós elvárásoknak való megfelelés.
Jelenleg az ország legtöbb munkavállalóját foglalkoztató vasúttársaságnál nagyon alacsony az idegen nyelveken beszélő, felsőfokú végzettségű dolgozó. Ezért az utóbbi években megkezdődött a munkavállalók nyelvi, szakmai továbbképzési programja, idén pedig menedzserképzés is kezdődött a MÁV-nál. A következő időszak feladata, hogy az általános EU-ismeretek elsajátításán túl a speciális uniós vasútszakmai ismeretanyagot is megszerezzék a munkavállalók.
A vezérigazgató-helyettes szerint a MÁV-nál a szervezeti kultúraváltási program a pozitív értékek megőrzésére irányul, ugyanakkor elkerülhetetlen az ügyfélközpontú szemléletmód kialakítása.
A reformok után versenyképes lesz a MÁV
Vevőközpontú, magasan képzett, elkötelezett munkavállalókra van szüksége a MÁV Rt.-nek, ha versenyképes akar maradni az Európai Unióban - mondta Kugler Flórián, a MÁV Rt. humánpolitikai vezérigazgató-helyettese.