1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Június 25-én, pénteken jár le a hazai Effie reklámhatékonysági verseny nevezési határideje.

Az Effie az egyetlen olyan megmérettetés Magyarországon, amellyel a marketinges döntéshozók, valamint a kampányokat lebonyolító ügynökségek lemérhetik, sikeres munkát végeztek-e. A versenyt itthon a Reklám Világszövetség Magyar Tagozata (IAA) és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) harmadízben rendezi meg.

Tavaly húsz főből állt a zsűri, és az idei évben még több reklám- és marketingszakember, kutató és oktató vesz részt a zsűri munkájában. A döntéshozók között a júliusi értékeléskor a hirdetői, az ügynökségi és a médiaoldal azonos súllyal szerepel. Újdonság lesz idén az is, hogy a szervezők, kutatási szakemberek bevonásával öt véletlenszerűen kiválasztott pályázó kutatási adatait auditálják.

2003-ban hetvenkét nevező közül választották ki a nyerteseket. A leghatékonyabbnak járó Platina Effie-t a Grey Netfüggők kampánya kapta tavaly, melyet az ügynökség a Vodafone-nak készített.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!