Az idei évben köszönhetően a tavalyi végletekig izgalmas döntőnek szinte a teljes reklámidőt sikerült értékesíteni. A tv közvetítések alatt tradícionálisan 61 spot kerül bemutatásra, amelyek között minden nagy hirdető számára szinte kötelező ott lenni. A cégek általában itt szokták bemutatni új kampányuk első filmjeit, sőt az sem egyedi eset, hogy kizárólag a "közvetítés kedvéért" készülnek reklámok.
Nos akik a reklámokért (is) nézték az egyébként meglehetősen egysíkú mérközést - amelyen a Tampa Bay Buccaneers már az első félidőben eldöntötte az Oakland Raiders elleni meccset - annak nem kellett csalódnia.
A látványos vállalati hirdetések mellett egy a Fehér Ház megbízásából készült drogprevenciós, társadalmi célú hirdetés is helyett kapott a közvetítés alatt.
A reklámpiac csúcsa
Az amerikai reklámpiac számára legnagyobb preztizsű televíziós közvetítés évről-évre az amerikai futball bajnokság döntője a Super Bowl.