1p

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az amerikai reklámpiac számára legnagyobb preztizsű televíziós közvetítés évről-évre az amerikai futball bajnokság döntője a Super Bowl.

Az idei évben köszönhetően a tavalyi végletekig izgalmas döntőnek szinte a teljes reklámidőt sikerült értékesíteni. A tv közvetítések alatt tradícionálisan 61 spot kerül bemutatásra, amelyek között minden nagy hirdető számára szinte kötelező ott lenni. A cégek általában itt szokták bemutatni új kampányuk első filmjeit, sőt az sem egyedi eset, hogy kizárólag a "közvetítés kedvéért" készülnek reklámok.

Nos akik a reklámokért (is) nézték az egyébként meglehetősen egysíkú mérközést - amelyen a Tampa Bay Buccaneers már az első félidőben eldöntötte az Oakland Raiders elleni meccset - annak nem kellett csalódnia.

A látványos vállalati hirdetések mellett egy a Fehér Ház megbízásából készült drogprevenciós, társadalmi célú hirdetés is helyett kapott a közvetítés alatt.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!