1p

Az amerikai reklámpiac számára legnagyobb preztizsű televíziós közvetítés évről-évre az amerikai futball bajnokság döntője a Super Bowl.

Az idei évben köszönhetően a tavalyi végletekig izgalmas döntőnek szinte a teljes reklámidőt sikerült értékesíteni. A tv közvetítések alatt tradícionálisan 61 spot kerül bemutatásra, amelyek között minden nagy hirdető számára szinte kötelező ott lenni. A cégek általában itt szokták bemutatni új kampányuk első filmjeit, sőt az sem egyedi eset, hogy kizárólag a "közvetítés kedvéért" készülnek reklámok.

Nos akik a reklámokért (is) nézték az egyébként meglehetősen egysíkú mérközést - amelyen a Tampa Bay Buccaneers már az első félidőben eldöntötte az Oakland Raiders elleni meccset - annak nem kellett csalódnia.

A látványos vállalati hirdetések mellett egy a Fehér Ház megbízásából készült drogprevenciós, társadalmi célú hirdetés is helyett kapott a közvetítés alatt.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!