2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az alábbi kérdésekre válaszolva kiderülhet, hogyan teljesíti az Ön cége marketing szempontból az alábbi, néha elég kemény feltételeket. Lehet, hogy olyan szemponttal is találkozhat itt, amire még nem is gondolt.

Kreatív kivitelezés

22. Üzenete kreatív kivitelezése igazodik-e a stratégiához? Illeszkedik-e ahhoz az imázshoz, márkaképhez, ami a cégről felépült, vagy amit felépíteni akar?

23. Üzenete kreatív kivitelezése olyan hangulatot kelt-e, ami illeszkedik a márka stílusához?

24. Üzenete kreatív kivitelezése megkülönbözteti-e terméket / szolgáltatást a konkurencia ajánlatától? Hogyan?

25. Üzenete kreatív kivitelezése megkérdőjelezi-e a kategória bevett szokásait? Megállítja-e a célközönségét egy pillanatra? Értelmes és releváns módon teszi-e ezt meg?

26. A reklám érdekes-e, megfogja-e a célközönséget? Van-e benne feszültség és dráma, vagy humor? Mire fog emlékezni belőle a célközönségem? A humorra, vagy az üzenetre?

27. Egyértelműen meg lehet-e mondani, hogy reklámom megtekintése után a célközönségem:

  • Mit fog gondolni?

  • Mit fog érezni?

  • Mit fog cselekedni?




Forrás: Marketing Magazin - ingyenes marketing tippek és tanulmányok kis- és középvállalatoknak

Kapcsolódó anyagok
Stratégiai szemlélet a hatékonyabb értékesítésért
Tíz tipp a sikeres értékesítéshez

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!