Kreatív kivitelezés
22. Üzenete kreatív kivitelezése igazodik-e a stratégiához? Illeszkedik-e ahhoz az imázshoz, márkaképhez, ami a cégről felépült, vagy amit felépíteni akar?
23. Üzenete kreatív kivitelezése olyan hangulatot kelt-e, ami illeszkedik a márka stílusához?
24. Üzenete kreatív kivitelezése megkülönbözteti-e terméket / szolgáltatást a konkurencia ajánlatától? Hogyan?
25. Üzenete kreatív kivitelezése megkérdőjelezi-e a kategória bevett szokásait? Megállítja-e a célközönségét egy pillanatra? Értelmes és releváns módon teszi-e ezt meg?
26. A reklám érdekes-e, megfogja-e a célközönséget? Van-e benne feszültség és dráma, vagy humor? Mire fog emlékezni belőle a célközönségem? A humorra, vagy az üzenetre?
27. Egyértelműen meg lehet-e mondani, hogy reklámom megtekintése után a célközönségem:
- Mit fog gondolni?
-
- Mit fog érezni?
-
- Mit fog cselekedni?
Forrás: Marketing Magazin - ingyenes marketing tippek és tanulmányok kis- és középvállalatoknak
Kapcsolódó anyagok
Stratégiai szemlélet a hatékonyabb értékesítésért
Tíz tipp a sikeres értékesítéshez