A Pew Internet & American Life Project felmérése szerint az embereknek csupán 20 százaléka vélekedett úgy, hogy érzékelhető a törvényi korlátozás hatása. Megdöbbentő ugyanakkor, hogy a felhasználók negyede a kutatás szerint több kéretlen küldeményt kap.
 
 Ennek ellenére az internetezők nyitottak az olyan típusú reklámok irányában, amelyeket regisztrált helyről kapnak - állapítja meg a felmérés, ezek ár-értékarányos hatékonysága a szakemberek szerint a hagyományos eszközöket felülmúlják. Ennek köszönhetően rendkívül dinamikus növekedést várnak az ilyen típusú hirdetések terén. A 2003 év végén regisztrált 2,1 millárd dollár helyett a hirdetők 2008-ra már 6 milliárd dollárt költhetnek internetes email-marketingre.
 
 Kapcsolódó anyagok
 Email marketing kontra spam
 Nem spam, e-mail marketing! - a szoftver kiválasztása
 
A spamek ellenére virágzik az email-marketing
Az amerikai felmérések szerint az év elején bevezetett spam-ellenes törvény nem szorította vissza érdemben a kéretlen reklámokat, és a felhasználok 53 százaléka továbbra is rendszeresen kap ilyeneket.
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
												
												
												
												
												
												
												
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                