2p

A Banana Republic, a LOreal és a Cotton Inc. cégek szponzorálása mellett indul el novemberben az új valóságshow az USA-ban, melyben a jövő divattervezőit keresik.

A Banana Republic, a L'Oreal és a Cotton Inc. cégek szponzorálása mellett indul el novemberben az új valóságshow az USA-ban, melyben a jövő divattervezőit keresik.

A Miramax TV csatorna Queer Eye címmel indítja el a műsort, melyet Heidi Klum, a neves model vezet majd. A show készítői nyáron tartják majd a tehetségkutatást, ahol a jelölteket kiválasztják. A nyertes jutalma, hogy a Banana Republic márka számára tervezhet kollekciókat. A divatcég úgy nyilatkozott, a Queer Eye fődíjasától igazi 'amerikai stílusú' terveket várnak majd. A Gap Inc. leányvállalata a szponzorációért cserébe négyszáz üzletében helyezi ki a műsor reklámját, erősítve a trendet, melynek során a media csatornájaként használnak kereskedelmi tereket, írja az Advertising Age. A L'Oreal várhatóan szépségápolási termékeivel lesz jelen a sorozat egyes darabjaiban.

Médiapartnere emellett a Queer Eye-nak az Elle divatmagazin is, mely novemberig cikkeiben reklámozza a valóságshow-t, illetve annak divatiskolákban zajló toborzó kampányát. A műsor készítőinek egyik elképzelése szerint a nyertes által készített ruhákban sztárok is fellépnek majd a Golden Globe díjkiosztón.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!