A Banana Republic, a L'Oreal és a Cotton Inc. cégek szponzorálása mellett indul el novemberben az új valóságshow az USA-ban, melyben a jövő divattervezőit keresik.
A Miramax TV csatorna Queer Eye címmel indítja el a műsort, melyet Heidi Klum, a neves model vezet majd. A show készítői nyáron tartják majd a tehetségkutatást, ahol a jelölteket kiválasztják. A nyertes jutalma, hogy a Banana Republic márka számára tervezhet kollekciókat. A divatcég úgy nyilatkozott, a Queer Eye fődíjasától igazi 'amerikai stílusú' terveket várnak majd. A Gap Inc. leányvállalata a szponzorációért cserébe négyszáz üzletében helyezi ki a műsor reklámját, erősítve a trendet, melynek során a media csatornájaként használnak kereskedelmi tereket, írja az Advertising Age. A L'Oreal várhatóan szépségápolási termékeivel lesz jelen a sorozat egyes darabjaiban.
Médiapartnere emellett a Queer Eye-nak az Elle divatmagazin is, mely novemberig cikkeiben reklámozza a valóságshow-t, illetve annak divatiskolákban zajló toborzó kampányát. A műsor készítőinek egyik elképzelése szerint a nyertes által készített ruhákban sztárok is fellépnek majd a Golden Globe díjkiosztón.
(Menedzsment Fórum)
A szépségipar valóságshow-ban hirdet
A Banana Republic, a LOreal és a Cotton Inc. cégek szponzorálása mellett indul el novemberben az új valóságshow az USA-ban, melyben a jövő divattervezőit keresik.