2p

A szélessávú internet kapcsolat terjedésével az új média egyre komolyabb kihívást jelenthet a televíziónak. Az Egyesült Államokban például hamarosan lehetővé válik sporteseményeknek a neten történő követése, mindez alaposan felforgathatja a reklámpiacot is.

A Global Sportnet, amely az egyik legnagyobb jogtulajdonosa a tengerentúli sporteseményeknek megállapodást kötött a Narrowstep nevű internetes vállalkozással, amely a közvetítések terén rendelkezik erős pozíciókkal. A megállapodás eredményeképpen a cégek reményei szerint a közeljövőben látványosan növekedhet a felvételről megtekinthető mérkőzések száma. Az érintettek szerint ennél sokkal fontosabb, hogy úttörő szerepet kívánnak felvállalni az online közvetítések terén is.

A szakemberek szerint a technológia már jelenleg is lehetővé teszi az élő közvetítéseket, és a kábeltelevízióknál már bevált pay-per-view alapon történő számlázás az interneten is használható. Amennyiben a sportesemények is követhetővé válnak az interneten, az újabb lépés lehet a televízió pozícióinak visszaszorításában.

A tv-központú hirdetési piacon mindenesetre igen komoly változásokat hozhat az új technológiák elterjedése, amely egyes vélemények szerint a - már nem is oly távoli - jövőben megvalósulhat. Az online reklámpiac felkészült a változásokra, a televíziók számára készülő reklámfilmek mind gyakrabban tűnnek fel a jövőben az interneten is - adnak hangot véleményüknek az elemzők.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyag
Televíziós reklámok a neten

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!