1p

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Megoldást keres a problémáira az amerikai nyomtatott sajtó, mely egyszerre küzd a csökkenő példányszám, és a reklámozók elmaradásának problémájával.

Egyszerre sújtja - és egymást erősítően hat - a reklámbevételek kiesése, a vásárlóközönség megcsappanása és az internet térnyerése az amerikai lapokat és magazinokat, hangzott el a Print Advertising Forum new york-I konferenciáján.

A megoldást a piac egyes szereplői abban látják, hogy növelni kell a sajtótermékek hirdetéseinek számát a televiziókban. A megkérdezettek több mint fele azonban bizakodó: a konferencia során megkérdezettek 52 százaléka szerint növekedni fog a reklámköltés ebben az évben, 42 százalékuk bízik abban, hogy az a magazin is több reklámbevétellel számolhat, amelyben ő érdekelt. A nyomtatott sajtópiac szereplőinek 22 százaléka viszont a reklámköltés visszaesését prognosztizálja erre az évre, írja az Advertising Age.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!