Egyszerre sújtja - és egymást erősítően hat - a reklámbevételek kiesése, a vásárlóközönség megcsappanása és az internet térnyerése az amerikai lapokat és magazinokat, hangzott el a Print Advertising Forum new york-I konferenciáján.
A megoldást a piac egyes szereplői abban látják, hogy növelni kell a sajtótermékek hirdetéseinek számát a televiziókban. A megkérdezettek több mint fele azonban bizakodó: a konferencia során megkérdezettek 52 százaléka szerint növekedni fog a reklámköltés ebben az évben, 42 százalékuk bízik abban, hogy az a magazin is több reklámbevétellel számolhat, amelyben ő érdekelt. A nyomtatott sajtópiac szereplőinek 22 százaléka viszont a reklámköltés visszaesését prognosztizálja erre az évre, írja az Advertising Age.
(Menedzsment Fórum)
A televíziós reklámokkal erősítene az amerikai sajtó
Megoldást keres a problémáira az amerikai nyomtatott sajtó, mely egyszerre küzd a csökkenő példányszám, és a reklámozók elmaradásának problémájával.