1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Egyre fontosabb szereplői lesznek az online marketing piacnak a tradicionális hirdetők, derült ki a Nielsen-Netratings legfrissebb kutatásából.

A piackutató cég felmérése szerint a hagyományos médiákban aktív nagy szereplők immár az online piacon is mintegy 30 százalékos részesedéssel bírnak. A legnagyobb hirdetők 100-as listáján szereplő cégek mindegyike használja az internetet is a hirdetései megjelenítésére. A nagyok azonban sokkal többet várnak el, mint a világhálón korábban reklámozó cégek.

Az új igényeket mutatja, hogy a 100 cégből 92 nem a hagyományos méretű kreatívokat használja. A kampányok során a top hirdetők előszeretettel nyúltak a skyscraper formátumhoz, 87 százalékuk ilyen stílusú kreatívval hirdetett.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!