A Mattel játékgyártó cég az ősztől felnőttekre szabott Barbie-ruhákat kíván az USA-ban piacra dobni. A célcsoportot az időközben felnőtté vált, egykori Barbie-fanatikus nők alkotják.
A Mattel nemrég egy New York-i divatbemutatón tárta az amerikai nyilvánosság elé az életnagyságú, Barbie-stílusú koktélruhákat, pólókat, kabátokat és cipőket.
"A kollekció kialakításánál a készítőket leginkább azok a szabászati megoldások inspirálták, amelyek révén a Barbie már a hetvenes években divatikonná vált. Emellett természetesen új stílusjegyeket is belevittünk a ruhákba" - mondta el a Spiegelnek Elissa Goldman, cég szóvivője.
A vállalat akciójával elsősorban az egykoron Barbie-fanatikus, mára már felnőtté vált nőket célozta meg. Ők így teljesíthetik gyerekkori álmukat és a valóságban is kedvencükhöz hasonló kinézetet ölthetnek, legalábbis ami a ruhát illeti.
A Mattel a kollekciót Japánban már év eleje óta forgalmazza. A siker nagyságát jelzi, hogy a gyártók alig tudják kielégíteni az igényeket.
Emellett ugyanekkor kísérleti jelleggel már New Yorkban is értékesíteni kezdtek Barbie-pólókat, s a siker itt sem maradt el.
A pozitív visszhangok végül arra késztették a vállalatot, hogy ősztől az amerikai piacon is megjelenjenek új termékükkel. Amennyiben számításaik bejönnek, úgy később parfümökkel és kozmetikai cikkekkel is bővíthetik a kínálatot.
(Menedzsment Fórum)
A valós divatvilágba is betörnek a Barbie-ruhák
A Mattel játékgyártó cég az ősztől felnőttekre szabott Barbie-ruhákat kíván az USA-ban piacra dobni. A célcsoportot az időközben felnőtté vált, egykori Barbie-fanatikus nők alkotják.