2p

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Siemens az elmúlt időszakokban elsősorban a németországi gyárbezárási tervei kapcsán került a címlapokra, a társaság vezetése azonban azt szeretnék, ha inkább a vállalat termékei iránt érdeklődnének a fogyasztók.

A Siemens az elmúlt időszakokban elsősorban a németországi gyárbezárási tervei kapcsán került a címlapokra, a társaság vezetése azonban azt szeretné, ha inkább a vállalat termékei iránt érdeklődnének a fogyasztók.

Az elmúlt időszakban a menedzsment és a munkavállalók között kemény összeütközés történtek, amely során a szakszervezetek elérték, hogy a németországi üzemek megmaradjanak, ugyanakkor vállalták az ezzel járó fizetés nélküli pluszmunkát. A szakemberek szerint az ellentétek kissé rontották a vállalatról kialakult képet. Részben ezt is ellensúlyozza a most meghirdetett márkastratégia. Természetesen az éles piaci versenyben a mobilkészülékek pozícionálásának felülvizsgálatától a jelenlegi 8,4 százalékos piaci részesedésének növelését is várja a Siemens.

"Designed for life" címmel a Siemens mobile új márkastratégiát hirdetett meg. Az új stratégia középpontjában a márka klasszikus értékei, azaz a különlegesen jó minőség, az ötletes technika és a kiemelkedő színvonalú design állnak.

Napjainkban rengeteg mobiltelefon közül választhatnak a vásárlók, ezért a versenytársaktól való megkülönböztethetőség kulcsfontosságú a gyártók számára. A német cég készülékeit a Telekom Handel című lap olvasói három éve folyamatosan a legmegbízhatóbbnak szavazták meg, emellett 2003-ban a Connect című lap olvasói között is a Siemens volt az első helyezett a minőség és megbízhatóság kategóriákban. Az új átfogó márkakép egyik központi eleme éppen ezért a különleges minőség és megbízhatóság lesz.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
A magyarok munkamoráljával példálózott a Siemens vezére
Nem fizet a hosszabb munkahétért a Siemens
Világméretű márkaoffenzívába kezd a Siemens Mobile

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!