2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Siemens az elmúlt időszakokban elsősorban a németországi gyárbezárási tervei kapcsán került a címlapokra, a társaság vezetése azonban azt szeretnék, ha inkább a vállalat termékei iránt érdeklődnének a fogyasztók.

A Siemens az elmúlt időszakokban elsősorban a németországi gyárbezárási tervei kapcsán került a címlapokra, a társaság vezetése azonban azt szeretné, ha inkább a vállalat termékei iránt érdeklődnének a fogyasztók.

Az elmúlt időszakban a menedzsment és a munkavállalók között kemény összeütközés történtek, amely során a szakszervezetek elérték, hogy a németországi üzemek megmaradjanak, ugyanakkor vállalták az ezzel járó fizetés nélküli pluszmunkát. A szakemberek szerint az ellentétek kissé rontották a vállalatról kialakult képet. Részben ezt is ellensúlyozza a most meghirdetett márkastratégia. Természetesen az éles piaci versenyben a mobilkészülékek pozícionálásának felülvizsgálatától a jelenlegi 8,4 százalékos piaci részesedésének növelését is várja a Siemens.

"Designed for life" címmel a Siemens mobile új márkastratégiát hirdetett meg. Az új stratégia középpontjában a márka klasszikus értékei, azaz a különlegesen jó minőség, az ötletes technika és a kiemelkedő színvonalú design állnak.

Napjainkban rengeteg mobiltelefon közül választhatnak a vásárlók, ezért a versenytársaktól való megkülönböztethetőség kulcsfontosságú a gyártók számára. A német cég készülékeit a Telekom Handel című lap olvasói három éve folyamatosan a legmegbízhatóbbnak szavazták meg, emellett 2003-ban a Connect című lap olvasói között is a Siemens volt az első helyezett a minőség és megbízhatóság kategóriákban. Az új átfogó márkakép egyik központi eleme éppen ezért a különleges minőség és megbízhatóság lesz.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
A magyarok munkamoráljával példálózott a Siemens vezére
Nem fizet a hosszabb munkahétért a Siemens
Világméretű márkaoffenzívába kezd a Siemens Mobile


AJÁNLOTT VIDEÓK

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!