2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A zene felhasználási lehetőségeinek száma a marketingben végtelen, ezért cikkünkben néhány példán keresztül világítunk rá, hogyan lehet mértéktartással, ugyanakkor hatékonyan bevetni. Hogy mit tekintünk azonban zenének, és mi különbözteti meg a zajtól, az manapság szubjektív megítélés kérdése.

Használjuk a marketingmix minden eleméhez

Hassunk a fogyasztó racionalitására észérvekkel, és váltsunk ki érzelmeket a termékünk iránt zenével! A lehetőségek száma végtelen. A zene egyfajta hozzáadott érték:

A termékhez - mondjuk CD-lejátszóhoz adott ajándék CD formájában.

Magasabb árpozíciót tehet lehetővé - ezt használják ki a Cotton Club Étteremben.

A kereskedelmi egységekben szóló zene praktikus elem (micsoda ricsaj lenne például a Tescoban, ha nem szólna a zene!).

A promócióhoz: zenés spotok tömkelege.


Választhatunk jogdíjas zenét, vásárolhatunk arra szakosodott zeneszerzőktől nem túl drága ún. gumizenét, és végül lehet a zene hiánya is megkülönböztető, hiszen a zene nemléte a zajokat teszi hallható esztétikai jelenséggé. A zenés, effektekkel dúsított spotok áradatában figyelemfelkeltő hatású egy zenei aláfestés nélküli, kellemes beszédhanggal felvett reklámhír.

Legyünk jelen a piacon akár termékkel, akár szolgáltatással, nincs olyan marketing terület, ahol ne vethetnénk be a zenét, hogy közelebb jussunk fogyasztóinkhoz!

Izgalmas dolog elképzelni, hogy ezen az úton haladva vajon eljutunk-e a zenei kultúra egy olyan állapotába, amelynek vízióját a Pusztító (Demolition Man) című filmben (Warner Studios, 1993.) láthatjuk: 2018-ban Los Angelesben a médiumok által sugárzott zeneszámok mind valamilyen terméket, szolgáltatást vagy vállalatot reklámoznak - és az emberek ezzel harmóniában élnek. Esztétikai igényüket, szórakozási vágyukat és a zeneszerzők művészi önkifejezésének igényét is kielégítik ezek a zeneművek.


Móra Klára, Pável Krisztina, Stadler Ágnes, Váradi Éva, dr. Virág Krisztina összeállítása


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!