A Nike után a német sportszergyártó óriás, az Adidas is elindítja a futball-EB előtti világméretű óriáskampányát. A reklámfilmekben többek között német, francia és angol focisztárok szerepelnek.
Az amszterdami "180" nevű reklámcég által tervezett kampány hirdetéseivel a televízió és a mozi mellett nyomtatott újságokban és óriásplakátokon is találkozhatunk majd. A spotok egyenként 10 másodperc és 2 perc közötti hosszúságot ölelnek fel, a plakát- és újságfotókat pedig Jake Chessun New York-i fotográfus készítette. Az első reklámokat múlt héten mutatták be Nagy-Britanniában, adják hírül német sajtóforrások.
A tévés reklámspotban az európai foci nagy sztárjai, Beckham, Zidane, Kahn és Michael Ballack küzdenek egymás ellen. A sztori szerint a géniuszok motoron veszik célba a portugál fővárost, út közben labdával brillíroznak a nagyérdemű számára, majd együttesen begördülnek a portugál főváros főterére, a Rossiora.
Mint ismert, március végén már elindult a rivális amerikai konszern, a Nike focis reklámkampánya is. Ennek egyik érdekessége az volt, hogy a reklámok előbb jelentek meg mobiltelefonon, mint a televízióban.
(Menedzsment Fórum)
Agresszív kampánysorozat várható a sportszergyártóktól
A Nike után az Adidas is elindítja a futball-EB előtti világméretű óriáskampányát. A reklámfilmekben többek között német, francia és angol focisztárok szerepelnek.